Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Street Fighter Chode Street Fighter Chode

Rated 5 / 5 stars

lol

I really enjoyed it, it was animated well, and the metal gear music fit really well at the end, lol.


People find this review helpful!

YGOAbridged Leather Pants YGOAbridged Leather Pants

Rated 5 / 5 stars

lol!

why am I speaking french?!?



Lines In Time Lines In Time

Rated 4.5 / 5 stars

good

I really enjoyed the music. nice soundtrack.


People find this review helpful!

Recent Game Reviews


LARRY: Big Dipper LARRY: Big Dipper

Rated 5 / 5 stars

great soundtrack.

I really enjoyed the animation and soundtrack. a very entertaining game.



The Scale of the Universe The Scale of the Universe

Rated 5 / 5 stars

GIANT EARTHWORMS!

OH NOES!!!


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


Not Yet Forgotten Not Yet Forgotten

Rated 5 / 5 stars

awesome track

this is really great, the intro is awesome, and the guitar riffing is nothing short of epic. I almost wanted to get up and mosh xD lol. once again, it lacks vocals, but that doesnt hurt the song per se. a great track :P
5/5
10/10



Upon the Apocalypse Upon the Apocalypse

Rated 5 / 5 stars

fuckin killer

I loved the intro and the song is awesomely heavy. needs some vocals, but it's great alone. this is better than most of the stuff on the audio portal, you did a really great job, there arent really that many things I could say are wrong with it :/ the solo was kinda simple but enjoyable. Once I get my shit together I'd love to do vox for you if you want xP but I dont see that happening for at least a little while xD.
5/5
10/10


deathkllr84 responds:

hey thanks man. Yeah whatever you wanna do to the song go for it. Actually twilightnecrosis did some vox on it I just didn't upload that version. \m/


[] Conform [] [] Conform []

Rated 5 / 5 stars

YES

I loved this, the intro reminded me almost of fear factory, it has that mechanical sound and then it broke out into a solid metal song.


deathkllr84 responds:

heelll yeh \m/